Kontakt z redakcją:

Dawid Brzeziński
[email protected]
tel. 796 521 531

Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
lub https://premiumeo.pl

Właścicielem portalu ślubnego
menmeet.pl jest:
F.H.U. Dawid Brzeziński
ul. Lubuska 4/57
40-219 Katowice

Salon fryzjerski w czasie pandemii – o czym należy pamiętać?

Prowadzenie własnej działalności gospodarczej w trakcie trwania pandemii koronawirusa to nie lada wyzwanie. Na właścicieli nowych, jak i istniejących już salonów beauty – i fryzjerskich, i kosmetycznych zostały nałożone specjalne obostrzenia. O czym musisz, pamiętać prowadząc własny salon fryzjerski lub decydując się na skorzystanie z usługi fryzjerskiej? Sprawdzamy!

Obostrzenia w salonie fryzjerskim – co nas czeka?

Korzystanie z usług fryzjerskich lub wręcz przeciwnie – ich świadczenie związane jest z wieloma obostrzeniami, których należy przestrzegać. Bezpieczeństwo klientów to podstawa i bez względu na obecną sytuację, należy o to dbać na każdym kroku. Czego możemy spodziewać się u fryzjera? Jakie obostrzenia dotyczą nas wszystkich i jak dbać o wspólne bezpieczeństwo? Wszystkiego dowiesz się w niniejszym artykule!

Jeśli stoisz przed wyzwaniem, jakim jest otwarcie własnego salonu fryzjerskiego, zajrzyj tutaj – https://modnakaja.pl/pl/meble-fryzjerskie-oferta-48h. Salon wyposażony w najwyższej jakości meble fryzjerskie przyciągnie tłumy zadowolonych klientów i sprawi, iż wrócą oni po więcej!

Przed wizytą

Jak umówić się na wizytę w salonie fryzjerskim? Najlepiej zadzwonić wcześniej bądź zarezerwować wizytę przez stronę internetową. I choć jeszcze do niedawna klienci mieli w zwyczaju przychodzić do salonu w celu umówienia się, dziś nie jest to zalecane. Zadzwoń, umów się i przyjdź punktualnie.

W dniu wizyty

Punktualność to podstawa! Dlaczego o tym wspominamy? Klienci lubią się spóźniać… A to zaś może skutkować odwołaniem twojej wizyty. W obecnej sytuacji fryzjerzy muszą wyznaczyć dodatkowy czas na wykonanie konkretnej usługi oraz dezynfekcję stanowiska pracy po każdym kliencie. Spóźnienia utrudniają pracą i kompletnie dezorganizują dzień. Nie przychodźmy również przed czasem…

Dezynfekcja

Absolutny mus! Fryzjerzy są zobowiązani do zdezynfekowania stanowiska pracy, jeszcze zanim przyjmą kolejnego klienta. Powierzchnie użytkowe powinny być czyszczone co najmniej kilka razy w ciągu dnia. Chodzi tutaj zarówno o meble fryzjerskie, jak i narzędzia i akcesoria. Dodatkowo warto pozostawić płyn do dezynfekcji rąk tuż przy drzwiach wejściowych, tak aby klienci mogli z niego skorzystać.

Bez telefonu komórkowego…

Ale jak to? Wizyta w salonie fryzjerskim bez możliwości skorzystania z telefonu komórkowego? Teraz to konieczność. I choć wielu z was zapewne dotychczas spędzało ten czas na telefonie, obecnie jest to niemożliwe. Klienci nie mogą wyciągać telefonu ani tym bardziej z niego korzystać. Co więcej, są proszeni o przychodzenie samodzielnie właśnie ze względów bezpieczeństwa. Należy bowiem ograniczyć możliwość gromadzenia się osób w poczekalni.

Dodatkowa ochrona

Maseczki, maseczki i jeszcze raz maseczki. Jeszcze kilka lat temu to właśnie fryzjerzy czy kosmetyczki były zobowiązane do noszenia maseczek. Dziś obowiązek zakrywania ust i nosa dotyczy nas wszystkich. Podczas wykonywania zabiegu fryzjerzy, jak i klienci powinni nosić maseczki lub przyłbice. Bez tego ani rusz! Zalecamy również korzystanie z wszelkiego rodzaju akcesoriów jednorazowych. Pelerynki fryzjerskie, ręczniki jednorazowe, rękawiczki z całą pewnością zdadzą egzamin… Prowadzenie salonu fryzjerskiego w czasie pandemii koronawirusa to duże wyzwanie, a nam nie pozostaje nic innego, jak dostosować się do nowej rzeczywistości!