Kontakt z redakcją:

Dawid Brzeziński
[email protected]
tel. 796 521 531

Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
lub https://premiumeo.pl

Właścicielem portalu ślubnego
menmeet.pl jest:
F.H.U. Dawid Brzeziński
ul. Lubuska 4/57
40-219 Katowice

Osoby niezwiązane z reklamą i marketingiem często zastanawiają się, co to jest brief reklamowy i czym się wyróżnia. Wbrew pozorom, pełni on istotną rolę w kwestii rozpoznania sytuacji, w której znajduje się firma. Dzięki briefowi, można poznać nie tylko otoczenie marki, ale również docelowych klientów, produkt albo usługę, jaką proponuje, cele i oczekiwania oraz sytuację na rynku. ...

Czy możliwe jest rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia przez pracownika? Czy tylko pracodawca może wypowiedzieć umowę o pracę bez takiego okresu związanego z wypowiedzeniem? Wiele osób mocno zastanawia się nad tym tematem. Warto sprawdzić, czy takie opcje są możliwe, a jeżeli tak – kiedy mogą one wejść w życie? ...

BHP to bardzo szerokie zagadnienie, które dotyczy każdego zakładu pracy. Często budzi lęk, niesłusznie wydaje się, że wszelkie tematy związane z bezpieczeństwem i higieną pracy są niezwykle trudne i mozolne. Nic bardziej mylnego. Wprowadzenie i przestrzeganie prawidłowych procedur związanych z BHP w zakładzie pracy jest stosunkowo łatwe, o ile w tej kwestii zdamy się na profesjonalne doradztwo. Nie zalecane jest aby korzystać w tym temacie z zasłyszanych, które mogą dostarczyć niepotrzebnych problemów i komplikacji. ...

Każda spółka posiada własną właściwość oraz różnorodne są jej potrzeby dotyczące usług bankowych. Wybierając konto firmowe w banku, należałoby rozważyć wydatki prowadzenia takiego rachunku oraz połączonych z nim subkont, opłaty dotyczące wydanych do niego kart, dostępność artykułów kredytowych itp. Wszystko po to, aby świadomie zdecydować się na konto firmowe w banku, jakie nie będzie tworzyło niepotrzebnych wydatków oraz również udostępni dobre usługi specjalne (np. e-księgowość). ...

Reklama w mediach społecznościowych to istotny element strategii marketingowych, prowadzonych przez wiele współczesnych firm. Tradycyjne formy reklamy nie zdają już egzaminu, a przynajmniej nie w porównaniu ze skuteczną promocją w sieci. Wynika to z faktu, że media społecznościowe stały się ogólnodostępnym narzędziem komunikacji. Tym samym, przedsiębiorcy mogą je wykorzystywać do pozyskiwania nowych klientów oraz do podtrzymywania relacji ze stałymi. Social media służą przede wszystkim ekspozycji marki. ...