Rodzaje marketingu to marketing o określonej formie, którą determinuje cel, poziom i stan popytu, stopień pokrycia grup potencjalnych nabywców oraz stosowane narzędzia. ...
Osoby niezwiązane z reklamą i marketingiem często zastanawiają się, co to jest brief reklamowy i czym się wyróżnia. Wbrew pozorom, pełni on istotną rolę w kwestii rozpoznania sytuacji, w której znajduje się firma. Dzięki briefowi, można poznać nie tylko otoczenie marki, ale również docelowych klientów, produkt albo usługę, jaką proponuje, cele i oczekiwania oraz sytuację na rynku. ...
Reklama w mediach społecznościowych to istotny element strategii marketingowych, prowadzonych przez wiele współczesnych firm. Tradycyjne formy reklamy nie zdają już egzaminu, a przynajmniej nie w porównaniu ze skuteczną promocją w sieci. Wynika to z faktu, że media społecznościowe stały się ogólnodostępnym narzędziem komunikacji. Tym samym, przedsiębiorcy mogą je wykorzystywać do pozyskiwania nowych klientów oraz do podtrzymywania relacji ze stałymi. Social media służą przede wszystkim ekspozycji marki. ...