Kontakt z redakcją:

Dawid Brzeziński
[email protected]
tel. 796 521 531

Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
lub https://premiumeo.pl

Właścicielem portalu ślubnego
menmeet.pl jest:
F.H.U. Dawid Brzeziński
ul. Lubuska 4/57
40-219 Katowice

Identyfikacja wizualna to w jakiś sposób szata króla zrobiona na miarę. Spółkę ubiera się w jakiś komplet naocznych wzorów, jakie nadają spółce bardziej ludzki styl. Dzięki temu ludzie z chęcią idą w interaktywności z takimi spółkami, natomiast pierwsze odczucie jest znacznie pozytywniejsze. Identyfikacja wizualna spółki to również ogólne nastawienie do tematu budowy obrazu Twojej spółki. Dzięki temu zapłacisz mniej w oddzieleniu do sytuacji, gdy każdy szczegół (wizytówka, dokument firmowy, logo itd.) zamówisz samodzielnie. ...

Pandemia koronawirusa bardzo negatywnie odbiła się na wielu branżach. Liczne ograniczenia i zmieniające się obostrzenia zmusiły wielu przedsiębiorców do znacznego ograniczenia swojej działalności, a czasem nawet do zamknięcia biznesu. Wprawdzie małe, mikro, średnie i duże firmy mogą się ubiegać o różne formy pomocy oferowanej przez rząd. Jednak czasami to nie wystarczy. Warto więc zapoznać się z alternatywnymi rozwiązaniami prowadzenia biznesu, dzięki którym można przetrwać ciężkie czasy. ...

Dobre podstawy sukcesu finansowego sklepu mogą zostać stworzone już na etapie projektowania jego przestrzeni. Przemyślany projekt, który uwzględnia najważniejsze potrzeby, a także typowe zachowania klienta, to klucz do stworzenia dobrze prosperującego punktu handlowego. O czym należy pamiętać na etapie planowania jego wnętrza? ...

Kto nie jest widoczny w sieci, ten nie istnieje. Słowa być może mocne, ale patrząc na dzisiejsze realia śmiało można stwierdzić, że są prawdziwe. Jeśli chcemy, aby nasz biznes przynosił zyski, musimy postawić na reklamę w Internecie. Najważniejsze jest jednak skuteczne pozycjonowanie strony, sklepu, czy wizytówki, którą mamy ulokowaną w sieci. Dlaczego? Postaramy się odpowiedzieć na to pytanie w dalszej części artykułu. ...

Chcesz, aby Twoje call center zyskało miano najlepszego partnera biznesowego? Musisz zdecydować się na konkretne działania, dzięki którym znacznie usprawnisz pracę zespołu. Jak się za to zabrać? Trzeba przeorganizować dotychczasowe schematy oraz otworzyć się na nowowczesne rozwiązania technologiczne, będące motorem napędowym rozwoju biznesowego. ...

Rodzaje marketingu to marketing o określonej formie, którą determinuje cel, poziom i stan popytu, stopień pokrycia grup potencjalnych nabywców oraz stosowane narzędzia. ...

Jeśli tradycyjne projekty wizytówek to dla Ciebie za mało i na niewielkim formacie chcesz wyrazić więcej niż tysiąc słów, zaprezentować się z najlepszej strony i odróżnić od konkurencji, zobacz nasze propozycje kreatywnych projektów. ...

Osoby niezwiązane z reklamą i marketingiem często zastanawiają się, co to jest brief reklamowy i czym się wyróżnia. Wbrew pozorom, pełni on istotną rolę w kwestii rozpoznania sytuacji, w której znajduje się firma. Dzięki briefowi, można poznać nie tylko otoczenie marki, ale również docelowych klientów, produkt albo usługę, jaką proponuje, cele i oczekiwania oraz sytuację na rynku. ...

Reklama w mediach społecznościowych to istotny element strategii marketingowych, prowadzonych przez wiele współczesnych firm. Tradycyjne formy reklamy nie zdają już egzaminu, a przynajmniej nie w porównaniu ze skuteczną promocją w sieci. Wynika to z faktu, że media społecznościowe stały się ogólnodostępnym narzędziem komunikacji. Tym samym, przedsiębiorcy mogą je wykorzystywać do pozyskiwania nowych klientów oraz do podtrzymywania relacji ze stałymi. Social media służą przede wszystkim ekspozycji marki. ...