Kontakt z redakcją:

Dawid Brzeziński
[email protected]
tel. 796 521 531

Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
lub https://premiumeo.pl

Właścicielem portalu ślubnego
menmeet.pl jest:
F.H.U. Dawid Brzeziński
ul. Lubuska 4/57
40-219 Katowice

Kreatywne wizytówki czyli jak nietypowo podejść do projektu?

Jeśli tradycyjne projekty wizytówek to dla Ciebie za mało i na niewielkim formacie chcesz wyrazić więcej niż tysiąc słów, zaprezentować się z najlepszej strony i odróżnić od konkurencji, zobacz nasze propozycje kreatywnych projektów.

Reklama powinna przyciągać uwagę, w niektórych branżach bawić, zadziwiać a z pewnością w każdej – wyróżniać nas od konkurencji. Największe marki zatrudniają agencje reklamowe i specjalistów od marketingu, kreatywnych grafików i copywriterów. Prześcigają się w nietuzinkowych kampaniach i wymyślają coraz to nowe sposoby na zwiększenie uwagi odbiorców. Czy zwykłe wizytówki mogą stać się niezwykłe i wywołać efekt wow? Tak! Wszystko zależy tylko od wyobraźni!

Kreatywność: czym jest?

Kreatywność to myślenie prowadzące do uzyskania oryginalnych i stosownych rozwiązań, to po prostu „zdolność tworzenia czegoś nowego”. Często kreatywność jest rozumiana jako zjawisko występujące tylko w świecie artystycznym – przypisana do malarzy, pisarzy, muzyków. Jednak jest ona obecna w każdej dziedzinie naszego życia i może być wykorzystana we wszystkich obszarach zainteresowań. Można być kreatywnym inżynierem, kucharzem, czy projektować kreatywne meble, biżuterię czy wizytówki.

Klasyczne wizytówki też są dobre!

Wizytówki to podstawowe narzędzie promocji Twojej firmy czy marki osobistej. To na nich w bardzo krótkiej formie przedstawia się dane kontaktowe i podstawowe informacje o prowadzonej działalności. Klasyczne wizytówki sprawdzają się w przypadku profesjonalistów np. prawników, lekarzy, fryzjerów, kosmetyczek i firm usługowych (budowlanych, remontowych, serwisów). W tych przypadkach kreatywne podejście do projektu nie musi być stosowane. Należy postawić na klarowne informacje i czytelne przedstawienie informacji.

Projekt projektowi nie równy

Podstawą każdego projektu powinno być określenie celu reklamy oraz grupy odbiorców. Dlatego też przy tworzeniu wizytówek należy zachować pewne normy. Tymi normami są: stosowane kolory, formaty i treść. Dla przykładu: prawnik nie zastosuje na swoich wizytówkach neonowych barw, a lekarz nie użyje czarnego koloru.

Na etapie projektu pamiętajmy o swojej profesji i o tym, że w niektórych branżach kreatywne podejście nie będzie pomocne.

Kreatywność: kiedy?

Kreatywne wizytówki mogą zastosować z pewnością artyści (malarze, graficy, zespoły muzyczne). Nie muszą mieć formy standardowej i być niewielkim kartonikiem z podstawowymi danymi. Mogą mieć one dowolną wielkość, kształt, teksturę, a nawet zapach. Możemy też połączyć klasyczne projekty z czymś zupełnie nowym np. wydrukować klasyczne formaty i każdą z wizytówek ozdobić naturalnymi igłami świerku (jeśli np. sprzedajemy ubrania z motywem lasu czy stosujemy naturalne kosmetyki).

Kreatywne podejście w projekcie wizytówek będzie strzałem w dziesiątkę dla wszystkich tych, którzy szukają pracy. Dołączenie nietypowej wizytówki do CV i wysyłanie dokumentów pocztą wyróżni nas na tle konkurencji.

Na niestandardowe podejście mogą też pozwolić sobie kawiarnie, salony kosmetyczne, siłownie czy fryzjerzy: w przypadku wizytówek dwustronnych możemy wykorzystać jedną część na zbieranie pieczątek przez klientów.