Stworzenie marki własnej może przynieść ogromne korzyści dla Twojego przedsiębiorstwa. Korzyści te jednak nie będą związane jedynie z finansami, na których z pewnością Ci zależy, ale także z wizerunkiem. Możesz w ten sposób znacznie zwiększyć zaufanie klientów w stosunku do Twojej firmy. Wprowadzenie marki własnej to najlepsza droga do tego, aby wyznaczać na rynku nowe trendy. Jeśli zależy Ci na tym, aby wciąż iść do przodu i rozwijać firmę handlową, rozważ zbudowanie portfolio produktów private label.
Znaczne zwiększenie sprzedaży
Nie da się ukryć, że wprowadzenie do oferty sieci handlowej produktów marki własnej wpłynie na zwiększenie sprzedaży. Koszty produkcji w przypadku zlecenia tego podmiotowi specjalizującemu się w danej dziedzinie – np. firmie https://ondo.eu/, z którą możesz zbudować portolio produktów z branży kosmetyków samochodowych oraz chemii technicznej i motoryzacyjnej – są znacznie niższe i obarczone mniejszym ryzykiem niż w przypadku własnej produkcji. W związku z tym możesz obniżyć cenę produktu i zwiększać wolumen sprzedaży lub ustalić wyższą marżę.
Wzrost zaufania ze strony klientów
Konsumenci znają swoje potrzeby i wiedzą czego oczekują od danego produktu. Właśnie dlatego musisz wychodzić im naprzeciw i dostosować się do ich oczekiwań. Spełnienie ich oczekiwań pod względem jakości produktu i jego właściwości będzie dla nich ważnym argumentem, dzięki któremu chętnie sięgną po Twój produkt ponownie.
Wyznaczanie trendów na rynku
Jeśli zdobędziesz zaufanie klientów i będą chcieli oni kupić Twoje produkty marki własnej, z pewnością odbędzie się to ze stratą dla Twojej konkurencji. Wtedy konkurencja będzie musiała Ci dorównać, próbując zaoferować podobne produkty. Jednak w tym momencie to Ty zajmujesz pozycję lidera na rynku i z pewnością trudno będzie Cię z tego miejsca wyrzucić.
Możliwość stworzenia rodziny produktów
Pierwszy produkt z pewnością będzie punktem wyjścia, zarówno dla Twojej firmy, jak też dla Twoich klientów. Jeśli będą nim usatysfakcjonowani, a konkretnie jego właściwościami i relacją jakości do ceny, chętniej sięgną po kolejne artykuły pod tą samą marką. W ten sposób możesz zbudować serię uzupełniających się produktów, np. kosmetyków samochodowych, dzięki którym ich użytkownik kompleksowo pielęgnuje swój pojazd.
Rozpoczęcie szerokiej dystrybucji
Duży popyt na Twój produkt sprawi, że w swojej ofercie będą chcieli posiadać go również inne sieci handlowe i punkty sprzedaży detalicznej. Stworzy to potencjał do rozpoczęcia sprzedaży hurtowej lub bezpośredniej sprzedaży w kanale B2B.
Rozszerz zakres działalności swojej firmy o sprzedaż produktów private label
Jesteś doświadczonym przedsiębiorcą, dla którego priorytetem jest rozwój własnej firmy na rynku kosmetyków samochodowych oraz chemii motoryzacyjnej i technicznej? Chcesz zarabiać więcej? Wyznaczać trendy na rynku? Stwórz markę własną z ONDO. Profesjonalne podejście, wiedza i doświadczenie to gwarancja Twojego sukcesu.