Kontakt z redakcją:

Dawid Brzeziński
[email protected]
tel. 796 521 531

Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
lub https://premiumeo.pl

Właścicielem portalu ślubnego
menmeet.pl jest:
F.H.U. Dawid Brzeziński
ul. Lubuska 4/57
40-219 Katowice

Reklama w Gmail – czy to się opłaca?

Szukasz nowych sposobów na dotarcie do klientów? Gmail Ads to interaktywne reklamy w skrzynce e-mail. Wiadomości, wysyłane na pocztę mają ogromny potencjał. Jak go wykorzystać do strategii reklamowej swojej firmy?

Poczta dla milionów internautów

Chcąc zrozumieć, jaką potęgą może być Gmail Ads, warto poznać konkretne dane. Już ponad półtora miliarda internautów korzysta z poczty Gmail, należącej do giganta Google. W Polsce to prawie 9 mln użytkowników, a ich liczba stale rośnie. Tak ogromna ilość konsumentów o zróżnicowanych potrzebach musi kusić reklamodawców. Ze względu na nich systemy działające w obrębie poczty Google wyłapują indywidualne preferencje. Dzięki temu łatwiej dopasować reklamę do konkretnej osoby. To niezbyt nachalna forma promocji, dlatego internauci reagują na nią pozytywnie. Na jaki efekt można liczyć?

Precyzyjnie dostosowany przekaz

Zastanawiasz się, dlaczego twoja poczta Gmail pokazuje ci reklamy produktów, które cię interesują? Gmail Ads to starannie opracowany system, który bada twoje preferencje. Jako ewentualny zleceniodawca zastanawiasz się pewnie, czy płacisz za samą wysłaną reklamę? Nie, opłata nalicza się tylko wtedy, gdy odbiorca zdecyduje się przejść z poczty na twój serwis www. Co więcej, reklama jest już dopasowana do upodobań internauty, dlatego trafia na podatny grunt. Gmail Ads są przez internautów odbierane jako reklama mniej nachalna. Między innymi z tego powodu ma spore szanse na powodzenie.

Reklama podobna do e-maila

Gmail Ads trafia do konkretnej skrzynki, ale łatwo ją odróżnić od innych wiadomości. Przypomina klasyczną wiadomość e-mail, nie jest jednak pomieszana z innymi wiadomościami. Najczęściej wpada do zakładki Oferty oraz Społeczności i pokazuje się na górze listy wszystkich otrzymanych e-maili. Ma dwie formy: teaser reklamowy, czyli zajawkę reklamy i wersję rozwiniętą. Ta druga jest już reklamą docelową, uruchamianą kliknięciem. Nienarzucająca się forma reklamy sprawia, że może stać się alternatywą dla klasycznego e-mail marketingu. Dociera wprawdzie do węższego grona odbiorców, ale za to starannie wyselekcjonowanych.

Co może się pojawić w Gmail Ads?

Teaser reklamowy ma na celu głównie przykuć uwagę odbiorcy i zachęcić go do rozwinięcia reklamy. Zawiera tylko nazwę firmy oraz skrótowy tekst reklamowy. Kolorowa etykieta wskazuje, że jest to treść sponsorowana. Docelowa reklama może przybierać różną formę. Chcąc zainteresować swoją ofertę, postaw na interaktywność w najlepszym wydaniu. Reklamy Gmail to między innymi treść, grafika, wideo formularze. Można skusić potencjalnego klienta rzeczowym tekstem reklamowym, animacją, dźwiękiem, lub atrakcyjną grafiką. Bardzo dobrym pomysłem jest wzbogacenie całości o formularz kontaktowy i przekierowanie na stronę www z możliwością zakupu reklamowanego produktu.

Chcesz ułatwić internautom kontakt ze swoją firmą? Dodaj do reklamy przycisk CTA (Call To Action). Dzięki niemu łatwiej podjąć działania zakupowe.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]